viernes, 9 de diciembre de 2016

VILLANCICO LOS PASTORES DE EXTREMADURA



AQUÍ TENÉIS LA LETRA

Los pastores de Extremadura

Yo vi con los mis ojinus,
yo vi de su resplandor.
Yo vi con los mis ojinus,
yo vi de su resplandor.
De la estrella que anunciaba
el nacimientu de Dios.
De la estrella que anunciaba
el nacimientu de Dios.

En nuestras majás de Extremaura,
jacemus  jolgorius con la zambomba,
con el almirez….con panderetas.

Los pastoris de Belén,
Ellos  jueron los primerus,
Los pastoris de Belén,
Ellos  jueron los primerus,
los pastoris  extremeñus,
decimus también te quieru.
los pastoris  extremeñus,
decimus también te quieru.

En nuestras majás de Extremaura,
jacemus  jolgorius con la zambomba,
con el almirez… con panderetas

Mare que penina tengu
de no haber siu pastor.
Mare que penina tengu
de no haber siu pastor.
De aquellus que allá en Belén
vierun al niñu de Dios.
De aquellus que allá en Belén
vierun al niñu de Dios.

En nuestras majás de Extremaura,
jacemus  jolgorius con la zambomba,
con el almirez….con panderetas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario